Erasmus Modrý Kameň

Ilustrační fotografie

1. den – pondělí

Náš Erasmus začal přivítáním a seznámením s pedagogy Spojené školy Modrý Kameň a následovalo ubytování v obci Bušince.

2. den – úterý

V úterý po snídani jsme se zúčastnily dopolední výuky a seznámily se s žáky třídy IV.A zdejší Obchodní akademie. Po obědě jsme se vydaly na prohlídku hradu Modrý Kameň. Kolem 16 hodin jsme se vrátily na ubytovaní.

3. den – středa

Po snídani jsme navštívily školní bar a následně jsme se odebraly do vyučování. Po obědě jsme se vydaly na procházku městem Velký Krtíš, kde jsme se zastavily u kostela Narození Panny Marie. Poté jsme se šly podívat na tradiční Banícky jarmork, koupily si zde místní trdelník a tady jsme středeční program zakončily.

4. den – čtvrtek

Čtvrtek jsme zahájily prohlídkou poslední části školy, kde jsme se seznámily se studenty krejčovského a stavařského oboru. Po výuce a obědě jsme se vydaly s panem učitelem Vargou a dvěma našimi kamarády Dankom a Mirkom na prohlídku města Lučenec. Nejprve jsme navštívily Novohradské muzeum a galerii, synagogu a nedaleký Haličský zámek.

5. den – pátek

Po snídani jsme odjely zpět do ČR.

Tímto bychom chtěly poděkovat za možnost podívat se i do jiného prostředí a poznat nové lidi a jiný styl výuky.